pondělí, dubna 03, 2006

Ayuthaya

Zatimco B. spi po odpolednim vylete, vyrazim koupit CD pro zalohu
fotek, uz mam jednu kartu skoro plnou...Tady je tolik veci k foceni.
Jsem v okoli jediny beloch a vsichni jsou pratelsti, kdyz se na
ostatni usmivam, tak to dela divy. V Praze se na nekoho usmeju a on se
na me divne podiva proc to delam. Tady skotacim po ulici, mavam detem,
zdravim prodejce jidla {to by me zajimalo,kolik z vas by tady jedlo na
ulici s mistnimi, Dane, ty urcite, kdo dal ? Je to obcas humac,ale jak
nejlip poznat okolni lidi}. Je mi horko, nejsem doma, jsem spalenej
od slunce a upocenej, ale jsem ve svem zivlu, tak nejak se mi to
perverzne libi.
Potkali jsme zdejsi verzi McDonalda,venku maji panaka, ktery
nemavarukuo na pozdrav, ale ma ruce sepnute ve zdejsim typickem
pozdravu. Vypada to legracne, bohuzel jsem s sebou nemel fotak.
Vecer jsme se sli projit na nocni market, bohuzel bez Martinky, pac ji
dostihly nejake brisni problemy. Po chvilce bloudeni a domlouvani s
mistnimi nachazime cestu po chvilce jsme tam. Mistni jsou prijemni,
usmivaji se a pecou a smazi ruzne veci. Timhle bohuzel prichazime o
Black team, protoze se z tech pachu{coz je obcas slabe slovo}
neudelalo Katce dobre. Zustavame s B. a Jirikem. Uz pred tim jsem
okusil jatra naspejli u poulicniho stanku {rekli mi, ze chicken, ale
jatra jsem fakt necekal, nicmene jsem to slupnul}, ted testuju peceny
banan. Je to dobre, vysusenejsi nez nas banan, jako fiky. Pred vyletem
jsem si jako vzdy vecer dal davku 'dezinfekce' takto rakie od Janecku.
Dal jsem si ji vic, takze jsem vesely, jsem hravy, navazuji kontakty s
mistnimi jedna baseb. B. tvrdi, ze bych takhle mel pit casteji, jsem
pry prijemnejsi, tak nevim...
Bara se setkala se stadem gekonu, kteri lovili hmyzaky u zarovky
nanasem hotylku, za normalnich okolnosti by byla hystericka, ted to
vzala celkem klidne.
Na trzisti si davame 'spicy' jidlo pro me, polivku pro B. a Jirik voli
veprika s ryzi. Moje jidlo jefakt palive,asi nejvic,cojsme meli,
papricky nechavam na taliri, uz to fakt nejde.
Jidlo je gut, jenom Jirik pul masa nechava, protoze to neni maso
(kosti, kdejaka zouzel), B. vyjedla vodu (to dela bezne}a me hori cela
pusa.
Jdeme domu a Jirka po shlednuti svaba vypravuje, jak videl horor, kde
cocroaches pronasleduji a zerou lidi. B.poznamenave. ze tady lidi
pronasleduji z zerou cocroache...
Jeste jsem si vzpomel na historku z jedne rozvaliny z dneska,kde se me
Vasil ptal, jestli nevim, proc maji budhisticke pamatky vsechno
symetricky, vchod na vsechny svetove strany, budhove se taky koukaji
vsude mozne. nevim , nevite to nekdo ? Jirka poznamenal, ze nase
kostely maji take oltar na jih a pak kaple je vsude mozne :-}

Žádné komentáře: