úterý, dubna 25, 2006

Fotky JarkaJ

V jedne Inetove kavarne zahledli web kluka z Polska, ktereho jsme
tady parkrat na cestach videli. Ma super, ale
fakt super fotky. Mel jsme malicko sbevedomi, ze fotim obcas i dobre,
ale ted jsem dopadl na tvrdou zem a uvedomil jsem si, kolik se toho
jeste musim naucit, resp. jestli vubec nekdy budu mit techniku a oko,
abych se priblizil k tomu, jak foti on. Jeho fotky mluvi. Urcite se
podivejte na www.jarekj.blogspot.com, nebudete litovat. Jarek cestuje
se svoji pritelkyni ci manzelkou uz dlouho, ale jedou asi plusminus po
zemi, z Polska, pres Slovensko, Madarsko, Turecko, Iran, Pakistan,
Indii... Spousta zajimavych mist a krasne fotky.
Vysledek je, ze se mi snad ani fotit nechce :o(, uplne me to
odradilo...Nebo zase hrozne chce, mam ale pocit,ze najednou nic
'nevidim'. B. se nevyzna technicky ve fotaku tak jako ja, a ja mam
pocit, ze pro dobrou fotku to clovek musi znat, ale kdyz vezme do ruky
nas Canon, tak udela par snimku, a vetsinou je z toho pekny obrazek.
Ale jako ve vsem, clovek se nesmi vzdavat, jinak zamrzne v prumeru. Je
to fakt jak ve vsem, spoustu lidi zna par slovicek ciziho jazyka,
chodilo 2 mesice na karate, vi jak se taha figurami v sachu nebo umi 5
akordu. To v podstate dokaze kazdy, ale cesta k dokonalosti je
vetsinou dlouha (a nekdy nekonecna). Asi se zase dostavame k otazkam
ceny (co je clovek ochoten obetovat), meritka (kazdy ma jine meritko)
a talentu (je vice ci mene potreba, v pripade umeni to asi plati
trojnasob).

Žádné komentáře: