pátek, dubna 07, 2006

Foceni

Co se tyka doplneni fotek, fotim na digital a to tak, ze mam vetsinu
casu podexponovano (schvalne). Tak ci onak, postprocesing Photoshopem
je nutnost, z 90 % to udela o 100 % lepsi fotku. Jenze tady fotokram
neni, resp. malokde a jeste to trva dlouho, takze obcas sem neco
lupnu, ale primarne budou fotky az se vratime a ja je do roka
zpracuju.
Ted mame neco kolem 700 fotek, to proste nejde nektery veci nefotit a
pro jistotu vickrat.
Cim vic tady fotim, tim vic toho vidim a uplne mi prijde ze mi to oko
hleda samo, zajimave barvy, situace, povrchy, kontrasty...
Na druhou stranu je videt, ze to skutecne hledam a davam na to pozor,
byla chvile, kdy jsem byl hodne unaveny a jenom jsem bloumal asi 2
hodiny a proste jsem nic nevidel a nevyfotil. Na druhou stranu
vetsinou co vylezu z pokoje odpocinuty a bez fotaku, uz se mi chce
neco fotit a uz vidim. Takze s sebou fotak vlacim skoro porad.
Pro kolegy fotografy, v poslednim okamziku jsem se rozhodl vzit si
fototasku Tamrac System 2, misto LowePro top loaderu a nelituju. B. mi
sice rika, ze vypadam jak nemecky turista, ale muzu mit oba objektivy
(svuj 18-55 a dlouhodobou zapujcku od Dana, 70-300), rychle je menit a
jenom hodit do tasky, dve baterky, 3 CF karty. Doporucuju. Jeste by se
mi hodil stativ, slunecni zastineni, rychlejsi start fotaku... :o)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jen fotte! Uz se tu moc tesime :-)