středa, dubna 12, 2006

Prezili jsme lezeni :o)

Tak sem (http://www.thepeakadventure.com/Trip_E.aspx) jsme nabehli ja,
Jirik a Barinek-zena_moje-vsechno_moje, na lezecky 6 hodinovy kurz.
Podarilo se nam ho zkratit na 4 hodiny, pak uz nam neslouzili rucicky...
Mel jsem dva nejlepsi okamziky - moje prvni lezeni na stenu vubec,
jsem asi v 10 metrech (z 15), uz nejak nemuzu, bojim se, nevim kam dat
jakou nozicku/rucicku, tak se otocim a volam dolu " Down, I want
down". A ze spodu se ozvalo "No".


No tak ne, tak jsem to nejak kousnul a zazvonil nahore na zvonec, coz
byl muj druhy nejlepsi okamzik :o)
Barin taky lezl a snazil se, za odmenu jsem ji koupil Colu. Tady dole slanuje.

Jirik taky statecne splhal, jistili ho dva thajci :o)))

Lezeni je super, urcite po navratu zkusim malicko lezt (treba s PeZem).

Tohle je, snad, posledni prispevek z Chang Mai. Tim jak se tady
vsichni polevaji se uplne zmenila atmoska a chceme vsichni pryc. Takze
zitra rano v 9 razime smerem na Chang Rai a potom jak to pujde do
Laosu (ale to uz vite).
Pokud se nejakou dobu neozveme, zadne strachy, ozveme se pozdeji :o)
Zatim ciao.

3 komentáře:

Zuzana řekl(a)...

Supr, tak nám předáte thajské lezecké zkušenosti a techniky, zatím na vás budeme trénovat pilně na mamutu! Liška už si taky dolezla pro svého prvního mamuta :o) (tedy samolepku)

Anonymní řekl(a)...

taky se ráda něco přiučím z thajské techniky...tak to se mnou budeš chodit po práci lézt barunko??? k.

Anonymní řekl(a)...

taky se ráda něco přiučím z thajské techniky...tak to se mnou budeš chodit po práci lézt barunko??? k.