úterý, března 07, 2006

Původní, needitovaný rozhovor s jednou účastnicí expedice




2:27 PM
Barbora: tak jo
jedeme
me: Tak ahoj manželko
Barbora: ale zadam o autorizace
2:28 PM nazdarek
me: mám pro tebe 6 otázek týkající se naší cesty, původně to mělo být 10, vymyslel jsem jenom 6
Barbora: ok, tak sem s nimi
me: 1/ Proč to vlastně děláme ?
2:29 PM Barbora: protože jsme zvědaví a zvídaví
2:30 PM chceme okusit něco nového
zažít dobrodružství
poznat lépe sami sebe
me: 2/ Co od toho primárně čekáš ?
2:31 PM Barbora: zážitky, ať už pozitivní tak i negativní...chci si více uvědomit, proč a jak...co tady na tom světě vlastně dělám, děláme
jestli to má nějakej smysl
2:32 PM mám pocit, že tady v tom našem rušným světě se nedokážu tak soustředit
tak očekávám, že najdu více klidu a času na koncentraci
ne tak ale tam..oprav si to
co očekáváš ty?
me: Tady se ptám já...
2:33 PM Barbora: :o))) autorito
me: 3/ Kolik vážíš ?
2:34 PM Barbora: no už jsem se nevážila asi 3týdny :o))) ale obávám se, že jsem zase přibrala...takže tipuji, že **-**kg (tady jsem editoval, netušil jsem, že B. odpoví)
2:35 PM me: no to byl vtip...
Barbora: máš ještě něcooo?
me: původní otázka
3/ Čeho se nejvíc bojíš ?
2:36 PM Barbora: že selžu, zvířátek a infekcí
selhání, zvířátek a infekcí
me: 4/ Co ti bude nejvíc chybět ?
Barbora: noooo...tak ty budeš se mnou...
me: <3
2:37 PM Barbora: blízcí lidé-rodina a kamarádi, Zuzana Navarová a Jarek Nohavica...možná i teplá voda a parfémek Oilily....
me: 5/ Na co se nejvíc těšíš ?
Barbora: na atomsféru
atmosféru
2:38 PM lidi, přírodu, dech vyrážející památky a na klid, pokoru
me: 6/ Co myslíš, že nastane, až se vrátíme ?
Barbora: nevím....každopádně budeme o něco bohatší...a to za to stojí
2:39 PM me: hahaha, to je otázka názoru
Barbora: ty víš jak to myslím :o)
me: 6 otázek, hotovo. každopádně, díky za rozhovor

Žádné komentáře: